Gratis Kortfilm på lördag!

Kortfilm på Uppsala Sacred Music Festival

Jag fick detta trevliga meddelande från kortfilmfestivalen :

På lördag den 2 november kl 17:00 gästar kortfilmfestivalen Uppsala International Sacred Music Festival med en visning av åtta kortfilmer. Visningen äger rum på Uppsala Konsert & Kongress och har fri entré.

Jag kan verkligen rekommendera det, kortfilm är underhållande konst. Jag såg publikens favoriter och raffinerat animerat i år. Ganska tunga teman denna gång men många riktigt bra!

Tyvärr missar jag den själv då jag är i Sundsvall men återkommer med ett inlägg om det! 🙂

Läs mer om visningen här: http://www.ukk.se/Konsert/festivaler/SacredMusicFestival/Film/

// If you are in Uppsala this weekend you should check out this shortfilm event!

Leave a Reply

