Spelningar till våren – Booking of conserts

Så det börjar bli dags för att spela igen live! Det är roligt att spela live, till en början har jag spelat väldigt ofta. Förutom att spela live är det roligt att kunna blogga, skriva nya låtar, lägga upp youtube-clip. Tex som jag gjorde en cover på Personal Jesus.

wpid-IMG_20131117_123921.jpg

Hitta spelningar

Att hitta spelningar är lättast genom att själv kontakta ett ställe som du vet har livemusik. Eller varför inte arrangera en egen kväll på ett ställe? Jag har gjort både och. Jag tycker det är roligt att spela på evenemang då kan jag också anpassa min spellista efter det temat.

Kontakta mig om du vill att jag ska spela på ditt evenemang!

Det är bra med en egen hemsida så kan man hojta till vid tillfälle. Kanske någon som söker ett förband? Här är jag!

IMG_3857

Jag kommer att lägga upp information när jag har bokat något!

// Now it would be nice to perform live. Of course I also enjoy blogging, writing new songs or making youtube clips like the cover of the cover of Personal Jesus. The simplest way to book a gig is to contact a place that you know has live gigs now and then or to arrange something yourself.

I will let you know ASAP!

Leave a Reply

