Att bära hatt- How to wear a hat

En av bloggarna jag läser har inspirerat mig till att bära hatt!image

image

Hej gubbhatt!

Jag köpte även denna härliga solhatt som känns lite Indiana Jones, som är en av min favoritfilmer. Hatten är gjord av papper och jag köpte den på Cubus!

image

 

Och bloggaren som inpirerat mig är Josefin Dahlberg:

josefin

Ja, hon kan verkligen konsten att bära hatt!

// I want to be a hat girl! Check my attempts after being inspired by a blogger called Josefin Dahlberg.

 

Leave a Reply

