Stripes winter deluxe! – #ilovestripes #outfit

Ränder ränder ränder, ahhhh gaaaah! Ja, jag är helt galen i ränder men det har ni väl märkt förut? Lite som den här bloggaren, Josefin (någon som följer henne?).

Lyckan när jag fick tag på ett par randiga vantar som exakt matchar min randig mössa, så tog jag ett kort med en svartvit randig tröja. Ja, allt har jag hittat på second hand!

svartvitt_stripes

 

Mössa, fleamarket // vantar, Röda korset second hand // tröja, ung cancer event

//

Oh, stripes! So lovely they are they make me crazy, aaaahh!

The happiness when I found the pair of mittens that match the cap I wear. When I took the picture I wore this knitted black and white blouze. Everything second hand!

Cap, flea market, //mittens thriftstore // blouze, event for the benefit of young cancer organisation

Leave a Reply

